Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Tal, del 2

Av Ida - 3 april 2009 13:02

Det gick bra med talet. Fick VG- och jag tyckte det var helt okey, med tanke på hur det gick.. Jag var väldigt nervös och det var det som gav kretiken oxå, att jag svamlade lite och så istället för att ta det lugnt och bara låta det rinna ut. Men det jag sa var bra, enligt läraren. Irriterande när det går så bra när man gör det själv och sedan blir man så nervös så allting bara kör ihop sig.. Men men, så kan det gå..


Ida

 
 
Stinalill

Stinalill

3 april 2009 13:59

Grattis Ida!! Du tog ett kliv ut i gungflyn och klarade det!! Nästa gång går det ännu bättre, sen ännu bättre. Till slut talar du inför 100 pers - lugnt och sakligt. Om du nu skulle vilja det förstås.
Vårkram från mormor

http://www.stinalill.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Ida - 11 juni 2009 19:54

Bloggen kommer tillfälligt att läggas ner. Vet inte hur mkt jag kommer kunna blogga om i sommar och känner mig allmänt skrivtrött :/ Får se hur det blir.. Kommer antagligen skrivas en del när jag fått betygen och när jag ska jobba med pappa i sommar....

Av Ida - 26 maj 2009 23:37

Hejsan hoppsan! :D Tänkte bara skriva ett litet svar till mormor som kommenterade förra inlägget. Det är nämligen så att anledningen att man inte kan kommentera om man inte är inloggad på min bilddagbok är att jag annars får en massa Anonyma, onödigt...

Av Ida - 19 maj 2009 12:21

Oj, vad dålig jag har varit på att skriva här på senaste tiden.. Tänkte bara lägga in en lite notis att jag är väldigt mkt inne på bilddagboken.se istället där jag både skriver och lägger upp en massa bilder. Pidan89 heter jag där. På tal om det ble...

Av Ida - 15 maj 2009 20:31

Åkte upptåget igår hem eftersom pappa inte jobbade i Uppsala. Visade skolkortet (som jag åker med) för konduktören (fast de var en hon, vad heter en kvinnlig konduktör??) och hon bad om att få se på det. Tydligen ska man stäppla korten och hon kontro...

Av Ida - 14 maj 2009 08:44

Nu har vi ansökt om stuterinamn så vi ska kunna döpa fölis till Bennarby´s Oki Doki.. Här om dagen fick jag ett mejl där det stod att vi eventuellt inte skulle få döpa vårat stuteri till Bennarby´s eftersom det är för likt Bjennesby. Va? De utalas ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards